Seikkailija tutustuu kisakutsuun ja päättelee vartionsa kanssa tehtäväluettelon perusteella, millaisia tehtäviä kisoissa mahdollisesti on.

Seikkailija osaa etsiä keskeisiä tietoja kisakutsusta.
Kisakutsu
Tavoite:
Seikkailija osaa etsiä keskeisiä tietoja kisakutsusta.
Tiedot
Pakollisuus
Pakollinen

Paikka
Kämpällä
Kololla
Metsässä
Ulkona




Taitoalueet
Partiokulttuuri
Johtamistaito
johtamistaito.visiointitaidot
Kesto
30 min
Kasvatustavoitteet
Osaaminen ja ongelmanratkaisu
Johtajan tehtävä:
Sampo hankkii koloiltaan paikalle kisakutsun tai -kutsuja perehdyttäväksi. Hän ohjaa kysymyksin seikkailijoita pohtimaan kisakutsun sisältöä.
Toteutusvinkit
Lisää vinkki