Seikkailija tuntee oman lippukuntansa tunnukset.

Valikko

Lippukunnan tunnukset


Tavoite:

Seikkailija tuntee oman lippukuntansa tunnukset.

Kuvaus:

Seikkailija selvittää oman lippukunnan huivimerkin ja huivin historian sekä käytettyjen kuvien ja värien merkityksen.

Tiedot

Pakollisuus Valinnainen
Paikka Kämpällä Kololla Metsässä Ulkona
Taitoalueet Partiokulttuuri
Kesto 30 min
Kasvatustavoitteet Yhteisöön kuuluminen
Johtajan tehtävä: Sampo ohjaa tiedon etsintää ja kutsuu tarvittaessa koloiltaan mukaan lippukunnan historiaa tuntevan henkilön.

Lisätiedot

Aktiviteettiryhmä

Heraldiikka

Ryhmän muut aktiviteetit

Toteutusvinkit

Järjestys: Viimeisimmät

Lisää vinkki

Liite