Seikkailija osaa käyttää lippukunnan veneen käymälää.

Valikko

Veneen käymälä


Tavoite:

Seikkailija osaa käyttää lippukunnan veneen käymälää.

Kuvaus:

Seikkailija tutustuu lippukunnan veneen käymälää. Seikkailijat pohtivat yhdessä mitä voisi tapahtua jos sitä käytetään väärin.

Suoritustiedot

Pakollisuus Valinnainen
Paikka Vesillä
Taitoalueet Itsestä huolehtiminen Vesillä liikkuminen
Kesto A 30 min
Kasvatustavoitteet Luontosuhde Terveys ja turvallisuus Vastuu elinympäristöstä
Johtajan tehtävä: Sampo toimii asiantuntijana ja ohjaa keskustelua.

Lisätiedot

Aktiviteettiryhmä

Meripartiotaitomerkki I

Ryhmän muut aktiviteetit

Toteutusvinkit

Järjestys: Viimeisimmät

Apuna voidaan käyttää käymälän käyttohjeita. Jos osa seikkailijoista ovat käyttäneet käymälää jo sudenpennuissa voivat he opettaa käymälän käyttöä muille. Tarvikkeet: Vene, jossa on käymälä.

Lisää vinkki

Liite