Tarpoja sopeutuu kasvun muutoksiin ja hyväksyy ne sekä ymmärtää ulkoilun ja liikkumisen merkityksen. Tarpoja oppii itsestään ja kokee yhteenkuuluvuutta ryhmässä toimiessaan sekä osaa ja haluaa liittyä ikätoverijoukkoon. Tarpoja tunnistaa oman fyysisen kuntonsa, kokee liikkumisen iloa ja innostuu liikkumaan vapaa-aikanaan.

Valikko

Teen pienen säännöllisen harjoituksen


Tavoite:

Tarpoja sopeutuu kasvun muutoksiin ja hyväksyy ne sekä ymmärtää ulkoilun ja liikkumisen merkityksen. Tarpoja oppii itsestään ja kokee yhteenkuuluvuutta ryhmässä toimiessaan sekä osaa ja haluaa liittyä ikätoverijoukkoon. Tarpoja tunnistaa oman fyysisen kuntonsa, kokee liikkumisen iloa ja innostuu liikkumaan vapaa-aikanaan.

Kuvaus:

Tarpoja tekee vähintään kaksi kertaa viikossa kunnolleen sopivan treenin ja pitää harjoituspäiväkirjaa. Harjoittelu sisältää lihashuoltoa, peruskuntoa ja notkeutta lisääviä harjoitteita.

Suoritustiedot

Pakollisuus Valinnainen
Paikka Kolo Retki Ulkona Ikäkausitapaaminen
Kesto osa kokousta
Taso: 3
Johtajan tehtävä: Luotsi huolehtii, että treeni on jokaiselle sopiva. Hän tukee ja kannustaa fyysisesti heikompia.

Lisätiedot

Aktiviteettiryhmä

Fyysinen treeni

Ryhmän muut aktiviteetit

Toteutusvinkit

Järjestys: Viimeisimmät

Lisää vinkki

Liite